Fredag!

The Beach Boys – Kokomo
Panjabi MC – Mundian To Bach Ke  
Me And My Army – Me And My Army (Radio Edit)

Dessa går på repeat idag!

Otroligt fint och skönt väder ute idag, om solen skiner ikväll så blir det hemlagade burgare och Corona på balkongen med min älskade karl!
Imorgon ska jag umgås med min underbara Ledis!

Idag är det 3 veckor kvar till semestern!   Obeskrivlig känsla.
De senaste 4 månaderna har jag verkligen tömt mig själv på energi och lever mer eller mindre på instinkt. Men den 6e maj åker vi äntligen till svärfars villa i Spanien och vilar upp oss..





Kommentarer
Postat av: Angelica

Fan vad snygg du är Therese!! Älskar din hårfärg!

2011-04-20 @ 12:55:11
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0